Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/05/18

Ken - in physical

erre azt hiszem nem csak én vártam (^.^)

01 - response in sound sleep - kicsit lassú! mintha egy monumentál album várna ránk. szépnek szép ez kétségtelen, de egy első szólóalbumnak.... nekem kicsit yoshikis. nincs vele baj, de sztem ide egy gyorsabb szebb lett volna, ez pedig mehetett volna a végére! 5/10

02 - S - pláne a gyors felütés miatt! lazán lehetett volna ezzel a dallal kezdeni. amúgy kentől egy rockos laruku albumot várok nyávogósabb hanggal. és eddig teljesíti is az elvártakat (^o^) hangulatos-tempós dal egyszerű vokálvonalakkal és erősebb, odavágósabb riffekkel! 7/10

03 - in physical - huh. ez üt. olyan elvont elektro némi olaszos népidallam beütéssel amire tört dob jön a tüctüc háttérdobokra és hozzá egy halk, fokozatosan erősödő vox amelyik néhol meginog. huh! effektek hada. érdemes ezt a dalt meghallgatni! valahol megértem miért ez a címadó! 9/10

04 - spin along - vissza a rákenróóólhoz! o(^o^)o tempósabb méghozzá az s-nél. nekem teccik. noha nem stílusom összben...de cool mégis vhogy! 7/10

05 - eternal rest - no itt várhattam egy ideig a startra. hangulatilag a speed világát idézi. mégis valamennyivel több. végre mer énekelni is! és mégis összben picit szétesett is és nem is. nem tudom leírni. a dallam eleje a zongival és a közepe vége a rendes hangszereléssel annyira távol esik egymástól és nekem valahogy annyira nem oldja ezt a szétesést fel... h nemtom.. annyira nem teccett a végére mint amennyi fantáziát véltem az elejében felfedezni 5/10

06 - speed - ez már ismert és szeretett dal! (^.^) 8/10

07 - deeper - ez is ismert és annyira nem is szeretett dal (-.-) nincs vele baj de nekem oan lassúcskás az eleje, utána meg begyorsul, de kicsit szétesve 5/10

08 - gimme your name - megint alaprock, nekem picit túlságosan is! 4/10

09 - relax over - egy kisebb belassulás. ismét egy furi lépés: a dob. csöppet sem pihentet, inkább.. folyamatosan jelzi h van ellentétben a többi hangszer harmóniájával és ken altató énekvalamijével. hát nemtom.... mondjuk ezt a dalt meghallgatnám haido előadásában! ken is nagyon rá akar hasonlítani. haidoban meglenne az a teltség, az a hangszín ami ide illene. amúgy szép 5/10

10 - my angel - hangulatos, de bevallom eddigre én picit meguntam az albumot....5/10

11 - save me - no záródal! az mindig fave nálam!! az mindig egy nagyobb dobás. a kezdete rémlassú (megmagyarázza miért az elejére került a sleepy szösszenet)
hm.. összességében ezt belevegyítettem volna a közepébe valahová monnyuk a deeper elé és a végére egy rövid lezárást hagytam volna! hm.. 6/10

összesen: 6/10

és reális is. voltak szép pontjai, de összben hosszú. nem tud lekötni, ellenben mások szólóival. ken remek dalíró, de kellenek bele mások ötletei h teljes legyen a cucc (haido, tetsu)
vagy gitároznia kellett volna a szólójában és egy session énekest begyűjteni.

3 comments:

JigsawJohnny said...

LOL, szinte már el is felejtettem, hogy van! :D Na, valamelyik nap meg lesz hallgatva. :)

Oshare Booty said...

sztem neked tecceni fog :)

JigsawJohnny said...

Úgy legyen! :D

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...