Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/08/18

Day #12 - a határ

no.. sok minden volt mostanában :)

voltunk szombaton a volt nszk-ndk határon!!

méghozzá cool cangákkal!

Photobucket

jóóóóóó mi? :D kicsit akadt, meg nem fogott a hátsó fék, de no problem, no problem

Photobucket

az út term német hegyi terep.. ergó 10%-os emelkedő :D

de legalább szép volt a határ meg minden

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

amúgy vasárnap pedig nézelődtem kint, és észrevettem, hogy bizony yoda figyel minket!!

Photobucket

az erő velem van! O_O;

Photobucket

ez az autóka a szálloda parkolójában dekkolt... nem rossz (najó szebbet vezettem, de arról képet majd máskor)

am a jérokk mindenütt ott van... ez tény!!

Photobucket

aijiékkal nyaraltunk vagy mi :D

node a szálló!!

Photobucket

...ennyi :D lusta voltam több képet csinálni!!

éééééééés! voltak halak is!! :)

Photobucket

meg szép táj!

Photobucket

megmegmeg

Photobucket

a cég is 5 perc sétára volt

meg éjcakánként 40€-ba fejelt. 11 napot töltöttünk ott.. ki lehet számolni h mennyibe fejelt... :P

most pedig

Photobucket

meiningeni panelgyerök vagyok

rég laktam abban.. fura h csendben kell járni meg h másokat is hallok, de majd megszokom vagy mi

viszont zavar h még mindig nincs netem..... :(

0 comments:

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...