Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/08/31

Day #25 - ami kimaradt :D

no akkor amik voltak!! :D

csüt voltunk Bad Neustadtban, ahol vmi kulturális mittomén minek köszönhetően volt sok sör, bratwurst és esti rokkzene :)

a falu egyébként szép, kicsit nekem az a tipikus bajor. de nem volt vele baj!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

voltak szép házak meg minden

Photobucket

ez pedig részlet a térből.. szép tömeg nem??

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

a zenekar am nem volt annyira rossz
kellemes háttérzenét játszottak.. és ennyi. az ének gagyi volt, dehát nem énekelni jöttek. gyakran inkább elvesztek a szólókban meg minden. de jó volt!!

Photobucket

hja és mi! vagyis én fényképeztem
am mielőtt megijedünk.. a fekete hajú srác kivételével mind kolléga :D

a sok hajú úriember poc mellett pedig a Vezér, alias Jürgen, mellette Klaus a marketinges.
mellettem -azaz a másik oldalon- Johannes látható, ő az aki a dugókat tervezi, úgyanúgy mint a mögötte ülő Peter.
egyedül Martin hiányzik a képről, mert ő nem tudott eljönni

ja meg én! :D

Photobucket

moci *o*

Photobucket

ezt pedig reggel csináltam :)

jaaaaa és sörözés után álmosak voltak, úh magunkat hazavihettük (még jó h csak radlert ittam.. hamar felszívodik, meg itt a bajoroknál nem igazán van zéró tolerancia, mivel a németek kb 200 sörfőzdéjéből több mint 50 bajor... :D)

de a lényeg

ezt vezettem!!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

ez meg a hétvégi kukorica

Photobucket

pici szívvel a közepén :D:D:D

Photobucket

látkép a szobánkból

végül London 2 és a köd

Photobucket

Photobucket

az a ház nincs 100 m-re se tölünk...

Photobucket

Poc lekapott délutáni tanulásom közben
...csakh rólam is legyen kép!

és végül!! lakás bemutató!

szoba #1 - tanulószobám, szellőztető szoba (mert itt van szúnyogháló) és szárítószoba

Photobucket

Photobucket

szoba #2 - Poc tanulószobája...és ennyi

Photobucket

Photobucket

folyosó

Photobucket

az üvegek és a szemét már eltűnt onnan!!!!

fürdőszoba!

Photobucket

konyha mini

Photobucket

ez is el lett mosva azóta :D

Photobucket

és

szoba #3 - alias háló

Photobucket

és Poc :D

Photobucket

ágyi

Photobucket

ma itt tanultam
tessék megnézni mien szép rendben van a cuccom!!! :)

Photobucket

bonsaiok

Photobucket

és ágyi megint

ennyi!! :)

1 comments:

JigsawJohnny said...

Király a kéró!! :D És jó az a felhős kép!! :DD És Radleeer~!! :DDD

És LOL, jó ködöket nyomtok...Londonban mi egy dekát se láttunk. XD

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...