Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/09/17

Day #42 - vacsi és HKCS xD

Photobucket

Poc csinált zacskós levest
én meg tejberizst ^.^

Photobucket

új toll *o*
kirúgtam a hámból: parker!!
meg 10€ volt leárazva :D annak a tollnak a töltős tesója, amit lenyúltak tőlem még egyetem elsőben egy doga után ... ToT
picit vastagabb mint ami otthon van (és nem működik), de ez max csak arra ösztökél, hogy nagyobb betűkkel írjak..

Photobucket

igen! nem csak nálunk vannak kint a munkagépek munkások nélkül, utat elzárva reggel 9kor! világszenzációóóóó!! :D

Photobucket

höh kemény mi? xD

Photobucket

éééés

Photobucket

amikor elszúrtam :D:D

Photobucket

na mit hallgattam........? :)

Photobucket

hát ezért zöld!

Photobucket

végül Poc a buszon :)

0 comments:

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...