Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/09/18

Day #43 - 7vége waits

nah ma pergős nap volt!!
meg tegnap is

final fantasy dissidiaban az első storit (a 4-et Cecillel) végig vittem.
most jön majd cloud :D

megjöttek Poc szülei. voltunk értük!

Photobucket

ilyen sötét a város este!!

Photobucket

meg ilyen!!

Photobucket

az állomáááás

Photobucket

és ez az a jogi bigya épület :D

Photobucket

Poc letámadt!!

ééééééés

Photobucket

ma reggel láttam, kaptam el. (*o*) annyira szép!!!

tja és Jig :D jó lett a kislemezed :D
tom sok helyen írtam már.. de soxor is hallgattam meg azóta :P

0 comments:

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...