Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/10/05

Day #60 - Itthon biza

jajajajajajajaaaaaaaa

itthon voltunk a 7végén. írtam a szakdolim
jáccottam ff dissidián! (^^)

vééééégre sikerült legyőzni az ellenfeleket Bartzal!

Photobucket

a srácot már untam!!

deeee (*o*) most a 3. hősével küzdök! a Hagyma Lovaggal
mien név xD

Photobucket

node mi volt még!!

Photobucket

pénteki vacsi!
igeeeeeeen szusi!!!!
no para. a hal norvég.. szal nem régi
egyébként fincsi
de a szója!! az meghajtja a gyomrot
és vicces. pocc két maki (pici, összetekert) és egy garnéla után feladta, így a többi az enyém volt. és lol tele lettem tőle! de nem úgy h ebből volt elég. mert ja ebből igen elsőre. de joghurtot sem kívántam az este
szal nem sámli

am egyben vok! szal csak elfogyasztható (^o^)

Photobucket

legalábbis csillagok háborúja beli az ég nem? és ott a hold is!

Photobucket

no ki olvassa ki a talapzat tulaját? (^^)

Photobucket

őszi képek!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

és a random hölgy is megjelent a színen!! *ta-taaaaaaam - monumentál zene*

Photobucket

jaja még szellemházat is leltünk. nem semmi!!
najó nem biztos h szellem... de este nem mennék be na!

Photobucket

látjátok! a fagyi nem h nem olvad itt a hidegben, de rá is fagy a tölcsérre!!

Photobucket

"SPÓR-ÓJJÁ!"
....lenne a magyar megfelelője
azt hiszem..

Photobucket

erről meg voltam győződve hogy nekem szól... de nem!

Photobucket

régi, sztem szép házból részlet

Photobucket

meg szép virág!!

Photobucket

random hölgy megkapta a fényképezőm picit a kacsaetetés előtt...

Photobucket

még mindig nála van

Photobucket

és mindig

Photobucket

már nem!
ez egyébként a színház parkolója.. és a műértők hada!!

Photobucket

no a nap vicce! láttunk olyat, hogy "wasservögel ausstellung"
kiderült ez az.... kacsa szépségverseny és börze (meg liba)
de mivel diákok vagyunk.. a bácsi rendes volt és kiskorúként 1€ pro kopf beengedett minket!

szal 1-2 kép!

Photobucket

"ne nézzé!"

Photobucket

"sniff.. ez a deo nem jó"

Photobucket

"nekem csörögsz kispatak? /du csörögst mich kleineBach?"

Photobucket

"édesem, ott is van egy pár zokni. nem igaz hogy nem tudsz rendet tartani!"

Photobucket

"ha nem nézek oda, nem vesznek észre"

Photobucket

"igen és ha nagy az orrom? nem fogom plasztikázni, mint madonna!"

Photobucket

"ha közelebb jössz, súgok valamit"

Photobucket

"te! ez most melyikünket kapta le...?"

Photobucket

....sorház!

Photobucket

"skacok ne itt perverzkedjetek már!"

Photobucket

"yo, dude! chekk my butt"

Photobucket

versenykacsa!!

Photobucket

"igen még kicsi vagyok! de maaaaaaaajd megnövök és akkor enyém a világ!"

Photobucket

"pedig ide tettem a kulcsokat.."

Photobucket

speedy duck!

Photobucket

"mit nézel?"

Photobucket

*átlagos kacsa.. na... nemtom mit írjak*

Photobucket

"igen... hajfesték.. nem érdekel, hogy anyuék nem engedték meg!"

Photobucket

"faja smink, mi?"

Photobucket

"befogtam a csőröm.. most jobb?"

Photobucket

"arra mondták h akció van...?"

Photobucket

futók a start előtt!

Photobucket

a punk a divat!

Photobucket

és ha még festi is...

Photobucket

ki ez a jó csirke? (*o*)

Photobucket

ők meg kisebbségben voltak...

Photobucket

az ég (^^)

Photobucket

még mindig...

3 comments:

JigsawJohnny said...

Szusiiii~ *____* (és pont olyanok, amilyeneket szeretek XD)

Ugye milyen jó? És hogy tele tud vele lenni az ember hipp-hopp. :D

Kacsáááák~ LOL. XDDD

Oshare Booty said...

lol nem is tudtam h te ennyire ismered a szusit!

én n00b vok xD de haladok!!

JigsawJohnny said...

Csak a londoni kiruccanás óta vagyok amatőr szusi-expert. Na jóóó, annyira azért nem...egyáltalán nem, igazából. Mindegy. XDDD

Pesten meg nem hiszem, hogy a közeljövőben eszek szusit, drága. :/

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...