Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/10/19

Day #74 - München és Mucc

újabb út van mögöttünk! sok kalanddal ésatöbbivel (hú már kreatív vok lol..)

Photobucket

ismét kisvonattal indultunk (noha most csak 3 átszállás volt, szal szinte repültünk :D)

Photobucket

az egyik állomáson voltak modellek :)

Photobucket

sztem szépek
jaaa és TT-sek. amienünk nekünk is van otthon!!

Photobucket

persze voltak igaziak is
rakat emócsaj meg engem bámult h miért fotózok egy mozdonyt
dehát ARANYOS! :D

Photobucket

no igen... ez münchen egyik metróállomása
sztem durván szép!

Photobucket

random hölgy ismét elkísért :D

először a neo tokyoban voltunk aláírásért!!

coolak, kimértek és kulturáltak :D

fotóm nincs, dina apuja csinált, rem eljut majd hozzám is.
ja mert innentől kezdve dina is jött velünk!
durván nagy muccfan a csaj o.o; lehet nagyobb nálam is!
csináltatott még külön pólót is a koncira, meg adott nekik tokajit. rem tatsuroéknak ennyi elég lesz, hogy jöjjenek ide :D

oh télleg, a boltban utána találkoztunk egy müncheni magyar csajjal! sikerült szegényt picit meg is sérteni, mert random egy idő után kérte, hogy tippeljük meg a korát. a 17 is kevésnek bizonyult, ugyanis 14 volt O_O; és mehetett volna pestre miyavira, ha nincs sulija. cép. én 18 előtt nem nagyon mentem egyedül külföldre.

jaaa meg olyat mondott, hogy miyavin münchenben 300an ha voltak? looooool

no utána! mozi! oben 3d

cool volt am h itt elvihető a szemcsi. jóóó amennyi az ára a jegynek, meg is értem, de akkoris (ja és nem papírvmit kaptunk, hanem műanyagot)

a film aranyos, gagyi picit. eleje hosszú, de utána elnézegeti az ember!
a 3d technika meg egyre jobb

aztán kaja és irány Muccolni a Backstage-be

Photobucket

no a konci szépen csúszott vagy 30 percet, mert a beengedés csúszott eleve és mivel a ruhatár rohadtpicivolt, így egy ember vette át a rucikat. az meg szintén lassú egy dolog..

de végül megindult a zenekar *o*

nem szöszöltek, a kyutai intro után rögtön a houkouba bele is kezdtek.
ötletes volt első dalnak ezt választani. az óóóózással spanoltak mindenkit. rögtön klassz hangulat alakult ki. tatsuro viccesen mozgott már itt élőben, depersze a többieket sem kellett félteni :D
amit kiszúrtam rögtön az az, hogy yukke nem a szokásos mamafelsőjében volt, hanem annak fekete megfelelőkében!

a következő dal a hide and seek volt. nekem teccett! de itt már mindenki érezhetően az agehát várta. am tatsu nem szöszölt, a dal végén mindenkit csendre intett és jött is a dal :D

utána a fukuro no yurikago jött! majd utagoe, szal repültek az ismert dalok
a fuzznál ismét akkora kitörés volt h húúúú hihetetlen volt :D
tatsu még előtte jáccott is picit a harmonikáján nekünk

Photobucket

és term yukke is hozta az elektrobőgőt :)

oz, fuyuu, hanabi



Photobucket

hanabit be is linkeltem. a másik két dal alatt hol ugráltatták a népet, hol taps, valahogy mindig jutott vmi a közönségnek!! :D

Photobucket

Photobucket

amikor a sora to ito utána felcsendült, mindenki énekelt vele. annyira szép volt. ő maga is direkt előrejött és behajolt :)

Photobucket

Photobucket

a setlist végén ismét régebbi dalokhoz nyúltak és volt mellette 1-2 eksön is
tatsuro felment az oldalkorlátra és onnan énekelt le a népnek
valamint az egyik dal közepén mindenkit leültettek és négyet számolva a teltház felugrott és úgy headbangelt! :D

Photobucket

volt mc is. megtanítottak nekünk egy új japán szót, amit már elfelejtettem, de a vicc az h a helyszínen is kimondatták velünk vagy 6x, de a jelentését elfelejtették :D

ja meg tatsu néha mc-zett angolul aztán németül.. de egyszer nem találta meg a megfelelő mondatot, szal angol után megállt és "eto-eto-eto, yeah there, so..." és mondta németül xD mindenki nevetett.

az encore előtt mindenki mc-zhetett, de sokat nem mondtak. talán sato volt a legviccesebb

naon megköszönték a részvételt

utána ryuusei és már vártam a freesiát
de NEM
LIBRA *________*
álmodni sem mertem volna
sztem direkt nekem adták le.
pattogtam annyit. LoL



annyira húú volt a konci!!

setlist (95%)

00 Kyutai
01 Houkou
02 Hide & Seek
03 Ageha
04 Fukurou No Yurikago
05 Utagoe (? talán)
06 FUZZ
07 Oz
08 Fuyuu
09 hanabi
10 Sora to ito
11 Shiva (??)
12 Bouzenjishitsu
13 Ranchuu

EN1 Ryuusei
EN2 Libra


huh.. szal nekem ez az új no1 a merryt megelőzve. hihetetlen, hogy megvolt bennük az a lökött gyerekesség, és az a coolság és profizmus, ami egy jó koncihoz kell
tatsu egyszerűen hülyén táncol, de mindenki imádta!
yukke basszmozgása simán cool! sokan tanulhatnának tőle
miya a coolság center. a gitár szinte csak eszköz neki h pózoljon. tök úgy tűnik és mégis gitárosok azért néznek, hogy mik elő nem kerülnek
sato vicces. főleg a jellegzetes kéztartásával :D

konci után ismét találkoztunk emberkékkel!! syunikissékkel :) nem is tudtam h jönnek
meg hallottam ji nem lehetett itt. kár. rem a kövre jön. vagyis a köv már pesten lesz!!

elbúcsúztunk dinától is és jött egy kis városi séta kettesben!

Photobucket

Photobucket

igeeeeeen volt gesztenye!! 2x22-s csomagot vettem *___* fincsiiii

Photobucket

a város meg szép este. sétáltunk picit a mozi előtt!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

maga a mozi, a district 9 nem tetszett... nem rossz, de nekem undorító volt, meg a trailer alapján nem igazán erre vágytam..

viszont vettünk g-force menüt!

Photobucket

poc kapott lámpát! :D

Photobucket

ez az állomáson volt... cool!

Photobucket

ez meg a vonatunk.. ami késett picit. meg későn is jött be.. szal yey...

Photobucket

egyszer ilyennel akarok utazni!!

Photobucket

random hölgy :D vmi pici thüringiai faluban ahol megálltunk

Photobucket

Photobucket

jaaaa és végül otthon 1-2 kép!

Photobucket

az aláírások. am nem lacafacáztak. mindenki egy, aztán hiába esik, a neotokyosok löktek is ki :(

Photobucket

a póló!! cool!

Photobucket

és a slusszpoén.. a kézvédő és a felirata :D

2 comments:

JigsawJohnny said...

MAMAFELSŐ!!! *kiszúrta a lényeget* XDDDDDDD

És igen, Miya nagyon tudja tolni! :)

A közönségfelpattintós headbangelést meg szerintem a Slipknottól tanulták. XD

http://www.youtube.com/watch?v=nHWWFe7aaAU (6. perctől xD)

Cool leírás ismét, köszi! Nahát, nem gondoltam volna, hogy "ennyi" magyar lesz! (jó, nem sok, de érted XD)

Következő konci mikor lesz (az lesz az ABS?)?

Oshare Booty said...

fú köszi!! :)

és ja.. az utolsó az abs! sztem méltó búcsú.. tekintve h az első turnéjuk, szal nyomni fogják :D

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...