Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/04/24

D=OUT

sok helyen olvastam h a "legbénább vk vokál" stbbi a D=out Koukijára.. és rá kellett jönnöm h ez engem így már érdekel :D

de cc... csalódtam, sztem tök szép (ha nem is kiemelkedő) hangja van. még csak nem is tucatvk mélyvmi, hanem egy sokkalta tenorosabb hangzásvilág egy érdekes hangszínnel (amin meg sztem am sem tud ő maga változtatni)

szal hallgatni fogom őket ^^
osztani annál kevésbé a voxos miatt! vagy nemtom sztem nem volt fair ez a batsutól és tsaitól (de említhetném itt a nihon no ongakut vagy a tw-t is...)




^a legújabbb daluk ^^


0 comments:

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...