Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/04/27

Rie Fu - Urban Romantic





1 Something In My Head - hát.. télleg lehetett vmi a fejében :D sosem lehet tudni!! pláne előadóknál. de tény h beleszerettem a számba. rie nekem mindig is a klasszikus "van" zenész volt. előadta a dalait, meghallgattam, megnéztem aztán kiléptem a youtube-ból és el is felejtettem. ezzel szemben teccik ennek az albumnak a felütése! 8/10

2 Sunny Days - és kevésbé a következő hirtelen megállása. noha bepörög természetesen, mégis feleslegesnek tartom ezt a törést ide. a napos dal már visszafogottabb, viszont több hangsúlyt is érzek a zongin. a hangulat pedig ugyanaz vhogy (I wanna listen more!) 6/10

3 Hey I’m Calling Up! - tipikus popdal! boldog, hangulatos, laza, lágy... szép :) 7/10

4 Business - bizinessü :D nem tudom h miért nem kapott ez is latin betűs címet, hamár angol címe van.. dehát ő tudja, meg a producer. egyébként azért írok keveset, mert nem szoktam hosszan csöpögni. vagy nem szeretnék. kivetni valót pedig nem találok rajta :D 6/10

5 Anata wo Omoeba Afureru Namida - lazácska. olyan vezetéshez lemenő naphoz kitalált dal. hangulatos dallamvilága van, ismét hódít a zongora.. télleg nincs mibe belekötnöm 5/10

6 Romantic - ez valamelyest eltér az eddigiektől, ami furi hiszen ez volt már ismert előre. ergó ezt várta volna az ember az albumtól. hál'isten itt nem úgy sült el a bomba, mint a despa esetében... 7/10

7 drummy - szerencsére a fenti elvontabb hangulat tova suhan a következő dallal. itt már-már mainstream dance-es pop világra törekszünk. furi :D főleg rie futól. mondjuk el kell mondanom h annyira nem ismerem a munkásságát, de mégis.. nem ez a kép maradt meg róla. ettől függetlenül ez az egyik olyan dal amire azt mondtam h "cool" 8/10

8 She Can’t Say No ~no to ienai onna~ - cép zongi intro *o* ááááá végére egyre jobb lesz!! 8/10

9 Money Will Love You (English Version) - hát.. ez már annyira nem jött át. szép, visszafogott meg minden de nemtom. nekem picit túl visszhangos. pont a lényeg, a vox picit elveszik a hangszerek közt annak ellenére h nem szól sok hangszer nemtom.. nem annyira teccik és ez a keverésnek is köszönhető. persze nem csak annak! 3/10

10 Itsuka Kono Michi no Saki ni ~All The Way~ - vissza a boldogabb hangulathoz? legalábbis érzetre :) máris sokkal jobb!! 5/10

11 PRESENT - nah ezaz! ez az a lassabb dal ami illik hozzá. ő és a zongi! otsuka ainak az ilyen dalait szeretem! a planetariumnak is van egy ilyen live előadása és annyival szebb mint a köretes megfelelője! 7/10

12 SUKI - hát.. végére elfáradt? picit semmien a dal. van és ennyi.... 5/10

13 Romance (Strings Version) - ez pedig szebb mint az eredeti!! 8/10

összesen: 5,92/10

hm...hm... akkoris teccett. nem tudom. hangulatos. el van vele az ember :)

0 comments:

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...