Latte Chill music blog. Chill out albums, free chill songs and chill DJ sets, videos and other chill stream goodies.

2009/04/18

Lolita23q - [Marble Shaking Ward]

adós vagyok egy kritikával már egy ideje. de voltak sajna kavarok és ismét egy blogköltözés.. huh >o>

node!!



az album!!
bevallom a hoshi no kakera óta vártam h mikormikormikor
és ohyeahvégre :D

01 - DOLLS: a nyitódal rögtön pévével (mint vidolléknél) jó ötlet. feldobja a hangulatot. és ez itt maximálisan igaz! 8/10

02 - 3/4: lökött cím és hozzá zúzós dal. a váltás teljesen jó az első után. az egész összefolyik, de mégis érződik h huhh, új dal a láthatáron :D még félálmosan is!! 6/10

03 - Vanish ~kaichuu sunadokei~: itt először éreztem azt amit húde elvártam tőlük: a discó(s) rokkot! (^.^) hangulatos, jó a lüktetése van hangulata. tény h nem egy zúzós-ordítós vk. noha ők elég rég voltak olyanok (sőt annyira sosem). mindazonáltal sztem nagy hangulata van a koncijuknak (rem lesz live dvd lassan) 7/10

04 - Primal scream: elsőre az Oh my Julietet juttatta eszembe (LM.C) ... és másodjára is :D és ahhoz hasonlóan ez a dal is jó. kemény összefolyó gitár és egy erősebb tempó (^o^) 6/10

05 - hoshi no kakera: hja, a kedvencem tőlük!! és az eddigi legerősebb dal!! 9/10

06 - Pheromone Cherry: nem... nem egy újabb sakura dal a maga lassú kimértségével. bulidal ez is a javából ^^b sztem tök jól folytatja a hoshi no világát, hangulatát. 7/10

07 - Hikari ga terasu kaidan wo: hm. hm.. hm... kicsit lite-oska dalocska. olyan pop-os. nincs vele baj, mert jó ez a váltás (nomeg kell is) hm.. de a cherry annyira feldobja az ember... 3/10

08 - CERAMIC★STAR: ha jól emléxem ez is pévédal volt! am.. fura a sorrend. az előzőt tovább rontja h egy lassú után ismét buliszámok. sztem fordítva kellett volna mert így hülyén jön ki.. legalábbis nekem. maga a ceramic star jó, a pv annyira nem jött be annyira, de maga a dal jó. 7/10

09 - Strawberry Candy: és ismét lassú dal >o> bénák és lököttek!! :D és szépet alkottak. :) kár h nincs megfelelő felvezetése. jobb lett volna úgy. itt annyira nem ütnek a különbségek, inkább rosszul jönnek ki ha élesen a buliból a csicsibe ugranak. Sou hangja pedig szép :) fejlődött. 5/10

10 - garizm: újabb singledal! huh kicsit sok nem? :D no mind1, végülis a vidollnál is sok volt (meg D meg ésatöbbi) 7/10

11 - My Territory: gyors záródal ^o^ pici rapwannabe-val. 6/10

összesen: 6,45/10

Összességébe hozták amit vártam, sőt teccett :D igazából a hoshinál felfigyeltem erre a discosabb bulirokk világukra és reménykedtem h maradnak is nála. hál'isten azt tették. rem lesz sok live dvd és még több ilyen dal mert jól áll nekik. illetve kevés ilyen van szal szakíthatnak majd vele szépen!!

0 comments:

Search This Blog

Powered by Blogger.

Contributors

No more posts for awhile

 Dear Fans, given the fact Blogger is failed to support me with some basic functions - I was forced to move this blog to a new place. I keep...